Rev'it Airbag Avertum Tech-Air®
Elektronicky airbag Rev'it Airbag Avertum Tech-Air®
Rev'it Airbag Avertum Tech-Air® je nezávislý ochranný airbahový systém pro jezdce nebo spolujezdce, který se nosí pod bundou nebo kombinézou. Na přední straně má dlouhý zip, který umožňuje rychlé a snadné oblékání a částečně ovládá aktivaci systému. V zadní části je umístěna elektronická řídicí jednotka, bombičky a pevný chránič zad úrovně 1. Airbag je založen na třech akcelerometrech a třech gyroskopech, které jsou integrovány do subtilní a ergonomicky padnoucí vesty.
Systém hlídá kompletně průběh jízdy, sleduje okamžitou rychlost, úhel náklonu např. a to algoritmem 1000krát za sekundu. Pokud jsou zjištěna data mimo algoritmus, dává pokyn řídící jednozce k ativaci airbagu. Při aktivaci senzorů a aktivaci airbagu jsou úrovně ochrany srovnatelné s 18 chrániči zad úrovně CE 1 a síla nárazu je snížena až o 93 % ve srovnání s klasickým páteřovými chrániči s certifikací CE. Rev'it Airbag Avertum Tech-Air® je možné používat v režimu Street a Race. Rev'it Airbag Avertum Tech-Air® je k dispozici v unisex verzi od velikosti XS do 4XL.
Z čeho je Rev'it Airbag Avertum Tech-Air® složený?
1 - Klapka s magnetickým poutkem - při obléknutí vesty se klapka uzavře a systém ochrany se aktivuje
2 - LED rozhraní - Když je airbag zapnutý, vidíte sled kontrolek, které potvrzují aktivaci nebo stav dobití. V případě poruchy se obdobně zobrazí světelné sekvence, které upozorní jezdce na poruchu systému.
3 - Elastický pásek na paži zajišťuje dokonalé padnutí a fixaci vesty na těle jezdce.
4 - Bombičky - umožňují úplné nafouknutí vaku airbagu za 20-40 milisekund. Dvě bombičku zajišťují nafouknutí neuvěřitelnou rychlostí při konstantním tlaku. V případě aktivace airbagu zůstane nafouknutý po dobu 6 sekund a poté se postupně vypustí.
5 - Řídící jednotka - technologie vychází z let vývoje v MotoGP a díky shromážděným datům z testů lze software neustále zlepšovat. Elektronický mozek obsahuje 3 akcelerometry a 3 gyroskopy, které monitorují celou jízdu. Pokud jsou zjištěna data mimo algoritmus Street nebo Race, řídící jednotka dává pokyn k aktivaci airbagu. Celková doba detekce a nafouknutí je 55 milisekund. Součástí řídící jednotky je i vstup pro nabíjecí kabel.
6 - Chránič zad - v zadní části je zádový chránič s buněčnou strukturou úrovně 1, který v kombinaci s airbagovým systémem zaručuje maximální ochranu páteře.
Jaké části těla Rev'it Airbag Avertum Tech-Air® chrání?
Nafouknutý airbag nabízí snížení síly nárazu až o 93 % a chrání hrudník, žebra zepředu i z boku, klíční kosti, ramena a záda.Vnitřní taška elektronického airbagu motocyklu Rev'it Avertum Tech-Air
Rev'it Airbag Avertum Tech-Air® Street a Race módy
Airbag je vybaven dvěma jízdními režimy s odlišným sběrem dat - Street a Race. Steet režim je určen pro každodenní použití, k jízdě ve městě, výlety a různé cestování. Naopak režim Race je určen výhradně na závodní okruh a k tom je i odlišný algoritmus případné detekce nehody. Režimy lze aktivovat a snadno přepínat pomocí aplikace Tech-Air.
Jaké bundy a kombinézy jsou kompatibilní s airbagem Rev'it Airbag Avertum Tech-Air®?
Aby bylo zajištěno optimální nafouknutí airbagu, musí být tento airbag nošen pod kompatibilní budnou nebo kombinézou, aby byl zajiště potřebný prostor pro nafouknutí vaku. V ideálním případě je takové oblečení označeno logem Tech-Air Compatible. Airbag Rev´it se dá nosit ale i pod bundy a kombinézy, které toto označení nemají. Musí být ale dodržen dostatečný prostor mezi airbagem a oblečením.
Jak dlouho vydrží baterie Rev'it Airbag Avertum Tech-Air®?
Systém je vybaven lithium-iontovou baterií, kterou je nutné dobíjet. Při 100% nabití systém nabízí skutečných 30 hodin jízdy. Plné dobití proběhne za 4 hodiny. Při prvním použití musí být baterie plně nabitá po dobu 12 hodin. LED rozhraní na přední straně také indikuje úroveň nabití baterie.